Alla inlägg under mars 2008

Av bela - 6 mars 2008 19:23


 "Jag behöver gråta men tårkanalerna är för stolta, så jag tänker supa".

Vad har du gjort av dig? Varför slösa tid på att kröka, knarka när du kan bli nästan vad fan som helst? Du är dina drömmars mål. Fan, wake up och ta dig i kragen. Allt finns där ute men du måste öppna ögonen.


Livet är hårt, skaffa en hjälm.

Av bela - 6 mars 2008 17:12


 Detta är så sjukt att jag tror att jag går av i två delar och överlämnar mig själv till helvetet, för det måste vara bättre än det här.

Finns att läsa på; http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=405989.

Av bela - 5 mars 2008 17:13


 Seriöst, jag såg henne på MTV i morse och hon är så vansinnigt osexig och ful. Inte bara för att hon har harmynt utan för att hon inte kan föra sig som folk. Står och juckar med axlarna som om hon kunde göra det på ett sensuellt vis.

Jag kan då upplysa henne om att hon har misslyckats och det är inte på smått vis.

Att hon sen har sagt i en intervju att hon försöker leva på att "vara sexig", att det är hennes image. Så då kan väl jag säga i någon framtida intervju att jag ligger med Tommy Lee, för det kommer aldrig att hända.

Storslaget jävla fisko, haren. Now, I must hate you.


Stay sick.

Av bela - 4 mars 2008 23:18


Det här är; blod som runnit ut i vatten. Vi behöver vatten för att överleva, familj för att veta & både och för att känna det.

Jag har fått världens bästa uppfostran. Har tagit lärdom av mina misstag, även om jag gör om dem, tagit konsekvenserna och lite därtill. Jag spottade och svor, men nu när jag är stor kan jag mer än du tror.

Blod är tjockare än vatten, this is my father.

Av bela - 4 mars 2008 22:49


 But hate is.

Idag har jag köpt en skinnjacka, en annan jacka i skogsgrönt, en ny bikini, ett gult respektive grönt nagellack som är sjukt läckert och ett par svarta mysbrallor. Simon hjälpte mig med påsarna. Tack. Packåsnor är underskattade.

 Jag behöver tur på menyn för att fixa denna maniska framtid som kan komma att uppstå. Flytt till göteborg (lägenhet, jobb), en sväng till norge för att tjäna multistålar (?), göra lumpen och önska att tiden kunde stanna för några minuter så att jag kan lugna ner mig fem hekto. Jag börjar bli tung på bördor. Snart har jag gjort mig av med några.


I´m not gonna mess around, not gonna let you down.

This I know; Money makes the world go round.

Av bela - 3 mars 2008 13:38

Jag sitter på tåget hem. Mitt emot mig sitter en kille som luktar barr och liknar en hemlös kissekatt med toffsigt hår och smuts i ansiktet. Jag anar en smärre utvecklingsstörning, då han både skelar med ögonen och grymtar för sig själv. Fast nu skulle han tydligen av och spiller en kopp kaffe över mig. Smart drag, grabben.

Av bela - 1 mars 2008 20:03


Jag sitter i Orsa, vilket jag idag konstaterat inte är värd min tid för ens tjugo pesos. Det har varit trevligt stundvis.

Jag hann aldrig förklara för Carina hur glad jag är att hon om någon lyckats åstadkomma något med mitt hår. och att jag faktiskt känner mig nöjd. inte om tre veckor, utan just i detta nu.

Dessutom känner jag redan ångest inför dess utväxt som ska komma, bara för att ingen kan klippa det som hon gjorde. Hon vill inte göra det igen. jag är krävande men nöjd. Som en kund ska vara. Som en vän ska vara.

Tack i alla fall.


Tillsammans är vi mindre ensamma men vi är alltid ensamma.

När det inte längre är vi, det är då vi hör hur det ekar i väggarna.

Det fick Orsa mig precis att inse.

Jag har ingen, förutom Elin.

Utan Elin är jag ett skal med gegga inuti som bara ruttnar mer och mer.

SANNING lever man sällan längre på.

Farväl.

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards