Alla inlägg den 13 mars 2008

Av bela - 13 mars 2008 21:38


 Nu har jag gjort en storrensning på underkläder och en del skor.

Helvetes jävla anamma, om man får uttrycka sig så. Kom över 20 Bh:ar, varav 7 var till nytta. De andra var för små och trots detta är de brand new, i princip. Öh, växer jag 3 gånger så fort som jag borde?

Well, jag gör detta inför den stora flytten. Det behövdes redan förra gången jag flyttade men då hade jag verkligen inte ambitionen för det, som Simon skulle säga.

Sen har jag rensat diverse verktygsgrejer också. Väldigt intressant för alla att veta det. Notera gärna upp!

  Sen har syrran ringt kanske elvahundra gånger idag. Hon tar igen för alla gånger hon INTE ringde. Thank´s a lot.


I´m not hungry anymore.

Av bela - 13 mars 2008 10:55


 See I'm a young soul in this very strange world hoping
I could learn a bit about what is true and fake. I´ve done it, twice or even more.
But why all this hate try to communicate
finding just that love is not always easy to make. We are different people, we make different choices in a different world.

I´m the right one, in my world.

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards