Alla inlägg den 7 mars 2008

Av bela - 7 mars 2008 21:26


 Nu har jag insett detta för sista gången. Jag måste verkställa och bajsa på alla som jag hatar.

"En vän sa"; du tar hand om alla, jämt och ständigt men när du inte orkar längre, vem ska ta hand om dig, bela?

Alltså, jag behöver nobody förutom mig själv och min mormor. Faktiskt. Jag har redan gjort mig ensam up here *visar* och jag stortrivs. I have nobody, need nobody.

Jag gråter inte. Inte för att mina tårkanaler är för stolta för det, utan för att jag inte äger några. Jag är torr. Så, faktiskt, ni behöver inte oroa er. Ni slösar tid. Jag mår bra och allra bäst om ni slutade förpesta mitt liv med eran vidriga anda.

Långfingret åt er.



Av bela - 7 mars 2008 19:26


 -Killar som har sina skjortor utanför byxorna; det är som om förarbetet redan är gjort. Du vet, av med byxor och juck juck. Det är trots allt lite av en action att knäppa upp en skjorta.

För seriöst, apropå på skjortor och diverse akter; hur många har egentligen sönder sina skjortor, förutom amerikanska filmer, när de ska "få till det"? Fan, en sådan kostar väl en 300 spänn (?) Det är då kanske roligare med tre hundralappar i en dokumentförstörare.

Vad gäller grejen med era skjortor; glömde ni stoppa in den efter förra klosettbesöket eller är ni bara för lata för att ens klä på er?

Hur som haver; DAMN JÄVLA FULT är det.


"Den som inga byxor har, får gå med rumpan bar."

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards