Alla inlägg den 17 mars 2008

Av bela - 17 mars 2008 17:50


 Jag var och la mig i blöt igår, återigen. Den här gången fanns nästan inte en människa i sikte, mer än hudpåsar fyllda med snor och deras föräldrar. Men jag hade simsidan helt för mig själv. Jag gjorde vågen..

Trots detta saknade jag ändå alla miffon som brukar hänga på Skara badhus. Alibabba och de 40 rövarna m.fl Well, jag hinner inte sakna er alltför mycket. Jag antar att vädret snart blir dåligt igen och ni vill dränka er i sorger istället för att steka er själva i solen så här på vårkanten.

 När jag kommer hem idag inser jag att det nästan är disken som håller upp detta hus. Ett helt berg av disk som nästan behöver en klättermästare för att kunna ta sig upp på toppen. Jag fattade tag i diskborsten och gnodde, jävlar anamma. Nu är disken gone, precis som all min ork för att göra andra saker. jag tar ledigt resten av året.

Tack och hej!

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards