Alla inlägg under mars 2007

Av bela - 28 mars 2007 23:05


När det kommer till mänsklighetens fåfänga, är jag minst sagt en beskådare. Dagarna är änna olika men den dagen den sorgen och alla kan hämföras med likmaskar.

Idag har jag betraktat människor med avsky. Allt vad skinnjackor heter får mig att vilja spy, liksom halvt bara överkroppar mitt i Mars, hångel och mopeder. Överskattad skit som människor tror att de blir lyckliga av men egentligen gör de en annan galen.
 Vem har inte hört talas om Galna kosjukan? Man dör, om man har otur.
Därför vill jag göra alla uppmärksamma på att kanske köpa en jeansjacka, klä på sig mormors stickade tjocktröja, sluta hångla mitt framför lysmaskarna på mig när jag är som kåtast och inte köra runt på miljöförstörare när jag ska sova.
 Nu när min bitterhet har fått sprida sig som virus till alla aber, kan jag sova gott om långa natten.

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards