Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Beggin'

Av bela - 26 mars 2008 22:06


 No child is bad from the first beginning,

they only imitate their atmosphere.


Ridin high, when I was king
Played it hard and fast, cause I had everything
Walked away, won me then
But easy come and easy go
And it would end


An empty shell
I used to be
Shadow of my life
Was hangin over me


A broken woman
Without a throne
Wont even stand the devils dance
To win my soul


I´m the last king, even if I´m a queen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bela - 2 april 2008 22:38

   Tjena mittbena. Jag byter blogg. Den här känns lite blöja. Ni hittar mig på: http://larvamasturbation.blogg.se         ...

Av bela - 2 april 2008 12:33

   Det man med andra ord kan kalla: den gamla goda tiden. Jag åker nämligen till huvfudstaden i morgon för att träffa frugan Ana. Det var länge sedan vi sågs nu. Egentligen borde jag stå i skamvrån med en strut på huvudet för att inte ha hälsat på he...

Av bela - 1 april 2008 19:13

   Don´t panic, det är första april hela dagen. Så jag säger vad jag vill, när jag vill, till vem jag vill. Dvs att jag knappast har någon tunnhårig, om nio månader 50 cm lång köttklump i magen. Och jag har kanske bulimi (fast jag spyr inte). Här ha...

Av bela - 1 april 2008 14:27

   Det är genialiskt att börja dagen med "28 dagar senare" som kanske är den enda filmen som får mig att känna ren panik. En infektion av vrede (nej, jag bär inte på smittan) som sätter sprätt på människors lust att mörda. Filmen är inspirerad av "D...

Av bela - 31 mars 2008 19:59

   Morgonen börjar ju alltid bra. Doften av nybryggt kaffe, en knäckemacka med småost (hemmagjord ost på Dala-vis) och en sol som ska tyda på bättre tider. När jag ska börja göra mig i ordning och sminka mig lite, använder jag puder ifrån i.d mineral...

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards