Alla inlägg den 25 mars 2008

Av bela - 25 mars 2008 16:17


 Har du brottats med svåra plågor som denna?

Herregud, jag kan inte vara mer fullproppad med snor och slem. Öronen sitter där de ska men hörseln är klart inte där.

Roligast är väl ändå när jag ska försöka föra en konversation med en annan människa och det låter som att jag talar ut en tunnel.

Öh, vems baskelusker har gett mig en omgång? Fan, skjut mig gärna men använd lösa skott.

Och till råga på förkylningen som har råd att utrota en hel jätte, är jag så sjukt uttråkad. Finner inget utav intresse. Inte ens mat. INTE ENS MAT!

Elin är och härjar i jävla Skövde, så jag får sitta här och möggla.



Av bela - 25 mars 2008 10:40


 Sitter på en hård "chefs-stol" från Jysk och odlar hemorrojder så det visslar om det. Måste titta in diverse Youtube-klipp om hur man spelar bra låtar på piano/keyboard för att jag ska kunna slå Elton John på snoken.

Det hade varit grymt. Det lär aldrig hända but please, låt mig få drömma bort ifrån den här verkligheten som aldrig tar semester.

 Jag överväger dessutom att flytta hem till Orsa över sommaren och jobba ihop med kanske världens bästa människor. I´ve missed them.

Och snö är det utanför fönstret. En hel del snö.

Om jag lägger mig ner i snön, skulle jag försvinna på en sekund. Bli osynlig. Det som försvinner i snö kommer upp i tö. Det passar mig utmärkt, för jag vill inte vara vaken i det här snöovädret. Jag vill ha vår och sommar, så att jag kan äta glass som smälter och rädda barn ifrån att drunka. Eller också hjälpa dem att drunkna. (sarkasm mitt herrskap, sarkasm).


Du är lingonet på den hemska havregrynskatastrofen.

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards