Alla inlägg den 26 mars 2008

Av bela - 26 mars 2008 22:06


 No child is bad from the first beginning,

they only imitate their atmosphere.


Ridin high, when I was king
Played it hard and fast, cause I had everything
Walked away, won me then
But easy come and easy go
And it would end


An empty shell
I used to be
Shadow of my life
Was hangin over me


A broken woman
Without a throne
Wont even stand the devils dance
To win my soul


I´m the last king, even if I´m a queen.

Av bela - 26 mars 2008 19:53


 Jag hoppas att det är värt mödan att inte äta. Det är det förstås inte.

Det här är alltså bilden av en människa som inte äter någonting. Size zero.

Inte ett uns av kroppsfett.

Har ni varit i USA? Inte jag heller, men jag kan garantera att det är bara i Hollywood man ska se ut så här. För i resten av USA väger man fem gånger så mycket som den här människan.

Så därför får Hollywood gärna dra åt helvete för min del. Man måste äta. Mat är bra. Fett är bra. Socker är dåligt. Fett förbränner fett, så ät med gott samvete.

Ge dig själv EN bra anledning till att INTE äta, förutom ordet "smal" motsvarande ord.

Av bela - 26 mars 2008 17:37


 Nu har jag kollat på Sökarna och den filmen är fan toppen! Thorsten Flinck är helt klart en av mina favoriter när det gäller skådespelare. Han är rapp i truten, rätt snygg (i den här filmen) och förbannat trovärdig. Så jag känner mig rätt tagen i runkbåset, kind of.


Av bela - 26 mars 2008 12:27


 Jag har ägnat lite tid åt papper, penna och rinnande tankar. Till slut fastnade en bild.

Jag kan tyvärr inte lägga upp den. Folk skulle förmodligen se den som "stötande". Rubriken förklarar vad bilden innefattar åtminstone. Använd din fantasi.

Tänkte fortsätta att kladda lite fast den här gången med lite färg på tillvaron.

Igår såg jag Nattbus 807 och idag funderar jag på att kolla på Sökarna. Två svenska, gamla klassiker. Det behövs nog en förkärlek till svensk ironi för att gilla filmerna. Därför sitter den som korvskinn på mig.


Sweden Rock- biljetter måste införskaffas också.

Det borde finnas en välgörenhetsburk tillägnad mig också. Jag är fattig som en kyrkråtta och skulle uppskatta en slant i brevlådan från folket. Om alla skänker en femkrona, kan jag unna mig god mat där nere också.

Spank you very much.

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards