Alla inlägg den 12 mars 2008

Av bela - 12 mars 2008 18:51


Väder utanför ditt fönster: jävla regn hela tiden. allt som någonsin funnits i skara ligger nu i en tunnel på väg till större vatten..

Lyssnar på just nu: Panic! at the disco - nine in the afternoon (fråga fan inte varför)

Igår gick du och la dig: ja. visst. hur skulle jag se ut minus åtta timmars vila plus 36 timmars vakenhet? inte alls, förmodligen.

Idag vaknade du : ja. och jag ville helst somna om. dumma frågor får dumma svar)

Vad har du på dig: morgonrock, endast.

Senaste som ringde dig: den som skrek när jag föddes.

Som du ringde: oh my, sis?

Senaste som skickade dig sms: sis.

Senaste som du skickade till: sis.

Senaste vän du addade på Facebook: lisa thor

Som addade dig: karolina källberg

Senaste person som mailade dig: jaan, babe.

Sista hemsida du besökte/läste: willys blogg.

Ska/har gjort/göra idag: ska skjuta folk i mina tankar.

Bra eller dålig dag idag: hade den varit bra, hade jag blivit jävligt förvånad.

Dåligt: ehm, jag befinner mig i skara?

Bra: jag får min tid för mig själv, med mig själv.

Av bela - 12 mars 2008 14:19


 Seriöst, jag omringas av små insekter. Ett annat namn för idioter, mitt herrskap. Jag vet knappt vart jag ska börja.

Allt från dumma bilister till tråkiga kassörskor med storväxta ögonbryn och glasögon. Jävligt chamerande. Bäst är det när de suckar så fort de ser en ny kund. "Åh, vad jag älskar mitt jobb.." Och sen himlar de med ögonen.

Bilisterna kör nästan över mig som cyklist och ändå är JAG uppmärksam om att inte bli överkörd av blinda 80 -åringar, som polisen låter köra bil.

Likadant är det när jag kommer gående.. Det är rätt blött ute och vattenpölarna blir inte precis mindre av det eviga regnandet.

Så, när jag går där på min sida av trottoaren kommer en ny idiot i 140 blås på 50 sträcka och skvätter ner mig.

Hur ser jag ut sen? Som en prickig korv. Bruna lerprickar över hela mig plus att jag är aningen våt. När jag kommer hem ser jag ut som en dränkt katt.

Då har jag ändå svurit eden om att nita jävlarna hela vägen hem från "olycksplatsen".

Vid tre tillfällen visas en människas sanna natur; vid bägaren, vid penningpungen och i vrede. Drive safe, för fan.

I don´t think we should wait.

Av bela - 12 mars 2008 10:47


I'm a little girl

trying to survive

in a psycho world


I was a spoiled child

and I am fighting every bloody day

to change my ego mind


I am evil and

I pay my friends to say

I'm loving, caring and so kind


and I've got a big mouth

and a heart full of shit

but I don´t care about it


cus I am Belami

yes that's me

come on and catch me

set me free

yes, I am Belami

poor, poor me

I am so tragic

this is the real truth about me


I used to be blond and stupid

But yes, I dye it dark

cus it makes you think I'm smart


yes I'm so ugly

but I wear all this make-up

cus it makes you think I'm cute


I'm so patethic I am vein and wicked, self-loving

and rediculously naive


hell yeah, I've got a pair of big ones

but the truth is without support

they're hanging down to my knees 


(Miss Li - Miss li) 

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards