Alla inlägg den 25 februari 2008

Av bela - 25 februari 2008 12:30


 Humor tyder på intelligens, did you know?

Den här snutten må vara uppgjord, men ack vilken charm den har. Lite av en "How about nice cup of shut the fuck up?".

Den här kan vara min framtid, but you´ll never know.



Av bela - 25 februari 2008 11:50


 Morgondagen började med att snoret rann och jag känner hur locket har slagit för mina öron. Nysattackerna var lika trevliga som Worldtradecenter-attacken 2001. Och min högra skinka kliar.

Jag är fattig som en kyrkråtta, trött som den dödaste död och nervös inför sökandet efter ett jobb i Göteborg. Kanske vill jag trots allt jobba i orsa i sommar? Jag saknar Orsagården, folket och patienterna. Hela atmosfären är gudomlig.

 Jag måste till banken. Egentligen borde jag råna dem när jag ändå har vägarna förbi men det var tydligen olagligt att göra så. Fan också, jag kan behöva varenda slant som går att få tag i. Jag pantar minsann inga burkar.

På onsdag åker jag till Orsa i alla fall. Det ska bli semester. Och förhoppningsvis kan min vän Carina hjälpa mig med frisyren som skall bli rött som nyrunnet blod.


I wear black until I find something darker.

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards