Alla inlägg den 13 februari 2008

Av bela - 13 februari 2008 14:12


 Jag var och badade igår (igen). Som vanligt fanns där snorungar som var i vägen för mitt elit -simmande. Speciellt en liten kille på ca 8 bast som liknade Jabba De Hutt i gröna shorts.

Den saten hällde vatten över mitt huvud när jag vilade mig liten under en sådan lite trampolin som finns på varje bana. Jag tittade argsint på honom och frågade vad han höll på med. "Jag häller vatten." Ja, jo ungjävel. Jag känner det men du kan göra det där borta och så pekade jag åt andra sidan.

Han vandrade iväg och fettet hans hängde snällt med.

Sen svor jag en ramsa för mig själv.


 För övrigt har herr Ågren trängt sig på och utnyttjat min gästfrihet till fullo. Han besöker mig för att påminna mig om att Elin är besviken på mig. Jag är redan less på honom. Han får mig att känna mig så jävla kass. Men å andra sidan ska det väl gå över så småning om.


Stay sick.

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards