Alla inlägg den 24 februari 2008

Av bela - 24 februari 2008 21:54


 Jag ligger som nästan dubbelvikt av skratt när grindarna inte ville öppna sig när jag och min arbetskamrat skulle vandra hemåt. Vi tvingas gå runt och sjunka ner i lera bland buskar som är lila höga som oss, nästan.

När vi väl kommit runt så öppnas grindarna som taget ur en film. Blåsten slår upp dem hårt mot gavlarna och trots detta hade vi minuten innan kämpat med låset som inte ville ge med sig. "Det är spöklikt".

Som den gången jag satt på en stol vid matbordet, lutade mig framåt för att ta en tugga och jag nästan trillar i tallriken.

Eller när jag snubblade över en tants rollator och flyger i ett par meter rätt in i garderoben. Då skrattar man hejdlöst mycket och likaså gör mina medmänniskor. Det är alltid okej att skratta när VI gör det, inte när DU gör det men när JAG gör det. I hope you get the point.


Sen måste jag rekommendera en låt; Cars - Here in my car. Trallvänlig. En som går att snubbla till och få det att låta bra.


You´re stuck in my truck.

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards