Alla inlägg den 16 februari 2008

Av bela - 16 februari 2008 13:29


 Jag var nyss ut och handlade alkohol för kvällens kommande bravader och mötte en något förståndshandikappad kille. Han är den som alltid finns synlig på stan med en cigarett i handen.

 Jag kom gåendes mot honom, varpå han hälsar på mig. "Hej hej", svarade jag tillbaka och log lite för mig själv.

På väg hem började jag undra om han hälsade på mig för att han tyckte att jag såg söt och snäll ut (Sådant kan ju hända. Det första man blir blind på är ögonen) eller också trodde han att jag var en av hans soldater. En av hans sort. Därför tordes han säga "hej".

 Say hey. Som sagt, ikväll ska jag ut och drumla lite. Bela vs people in a new alcohol version.

Och imorgon kommer min berömda simteknik till användning igen. Om jag inte drunknar redan ikväll.


Hakuna matata.



Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards