Alla inlägg den 25 februari 2007

Av bela - 25 februari 2007 23:57


Bingolotto var alltså dagens underhållning men även dagens förlust. Furtio riksdaler ska de ha för ett stycke papper som ändå inte bevisar motsatsen till VINST. Då är det lika bra att sitta lottlös varje jävla söndag men ändå få roa sig åt Richard Olssons person.
Miljonerna, som jag vill åt & dessutom förtjänar, går till människor mellan åttio och döden. Låt den yngre generation överleva, förhelsike.

När jag då satt där & tittade på vinnarna i tantparadiset kom jag att tänka på ett gammalt ragg, som jag på den tiden tyckte var hetare än Jesus värsta fiende men som idag gott har kunnat vara Shreks lillebror.
 Det finns nämligen saker som kan få planetens snyggaste anlete att förvandlas till Freddy Kreuger på uno momento - han utgör sig för att vara mammas lilla nickedocka med "stor respekt" för andra människor MEN som visar sig vara den som både listar sina brudar och raggar upp dem med exakt samma raggningsreplik som sitt ex. Finemang, Casanova. Du har gjort det igen.
 Om jag inte redan var trött på allt vad pung heter så är jag det till sex fulla muggar nu.
Jag vill ändå tacka dig för att du påminde mig om vilka nötter det finns. Du har gjort mig en tjänst och i gengäld ska jag påminna dig om att du är den största av dem.


"Mor, kära mor. Jag har dig alltid varit trogen, jag vill tacka dig för mina klor som jag kan äga i skogen."

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards