Alla inlägg den 23 februari 2007

Av bela - 23 februari 2007 00:06


Kylan kan likna gaskammaren i Auschwitz. Man känner först inte av den men i sinom tid känner man den djupna in i ådrorna och smärtan tränger sig på. Den är som förrädisk på något vis.
Det är vädret i stort. Att det trillar ner en och en annan snöflinga bör väl vara inräknat.
 Om en dryg vecka är det Vasaloppet, enligt mig "Vansinnesresan" och de rullande bilarna börjar redan fara och ta plats. Det är ett enda stort pöbelvälde.
Det sägs ska vara 45.000 människor att medverka i detta och det innebär dryga 90.000 skidor. Intersport och andra liknande affärskedjor har en del att stå i.
 Vad skulle hända om jag var en av dessa galna människor? Tja, de allra flesta skulle kunna skatta sig lyckliga över att de inte kommer sist i loppet. Jag skulle förmodligen göra det. Kanske ett diplom som ett tack för det urusla åket. Det vore något för Moratidningen som pappa läser när han sitter och skiter en vanlig måndagmorgon.
Tyvärr, medmänniskor. Jag har ingen lust att låta er roa er på min bekostnad.

"Hitler made a story, I made a cake".

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är mest avtändande? När någon..
 luktar illa.
 fiser.
 slaffsar i sig maten.
 har skitiga öron.
 har en snorkuse i näsan.
 har en växande varböld.
 Annat (skriv gärna vad, på kommentarer).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards